31. 1. 2008

Freebie - PINK

Tak tu mám další freebie :) Tentokrát to je u mě VELMI překvapivě růžová - nevím, na co bych ji s dvěma klukama asi tak mohla použít. Ale záměr byl zcela jiný - měla jsem růžového motýla, zelenou kytku a bílou orchidej a moje představa byla někde u tmavých papírů a červených doplnků... ale čím dýl jsem s tím zápasila, tím to bylo růžovější a růžovější až prostě zvítězila PINK :-)

Ještě bude malý add-on v podobě písma (viz nápis, je to font Alphasnail doplněný o kamínky a poloprůhledný vevnitř) a malé překvápko - teda jestli to vyjde, opět to JASNĚ VIDÍM V HLAVĚ, takže no potěš :-)

Klučičí kit by měl průběžně následovat, tak majitelky "čílejících jobotů a spajdlmenů" nepropadejte smutku :-)

Mám tu dvě krásná LOčka na ukázku:


Janeka /ségruše/

Pedimi



Tak a už dost řečí, tady je PINK by Aprilmouse! (... jen růžová to může být, tjadadada tjadadada dyp dyp! )




PINK by Aprilmouse - DOWNLOAD

3 komentářů:

Maria řekl(a)...

Thank you! The DigiFree freebie search engine is going to list this blog post today.

Anonymní řekl(a)...

Danke your scraps are beautiful!

skupca řekl(a)...

takže kubivet jsem už vykuchala,jsi na řadě tyyyyyy!!!!!! :-)))) díkyyyyyyyy,je to skvělý,a taky ti to písnu mezinárodně:so beautiful kit,thank you