28. 1. 2008

Lazy Kitty - Be my valentine - Variace

Jelikož jsem se právě zamilovala do nového kitu od Lazy Kitty - Be my valentine -
který bude coby bonus v další tématické soutěži začínající
1.2. 2008 - tak jsem dneska z něho uplácala dvě trošku dětinská LOčka :)

no snad mi protentokrát prominete zaovečkovanost,
slibuju, že příště zase jenom seriozně :))

Informace o soutěži, kde lze získat srdíčkový kit, budou od 1.2.2008 TADY


Kredit:
pozadí, rámeček, srdíčka, strom - Lazy Kitty - Be my Valentine
mráčky - LazyKitty - Paint the Sky with Stars
Overlay - tmavý - NRJ_FREEBIE_INKEDEDGE
Overlay - glitter - recolored Flergs_SD_Mini_kit
blok - amelia scrap - pink paradise
nápis - Miss Vivi - home sweet home - recolored



Kredit:
pozadí, rámeček, stromek - Lazy Kitty - Be my Valentine
motýlci - Lazy Kitty Butterflies
ovečky, mráčky - LazyKitty-Paint the Sky with Stars
nápis - Miss Vivi Home sweet home - recolored

4 komentářů:

Rizulka řekl(a)...

Super, super, super.... Že dětinský? Ale krááásně..

Barbora řekl(a)...

Mě se to líbí :-)

klarissa řekl(a)...

Paráda....naprostá pohodička z toho kouká...

Mi řekl(a)...

Hi, my name is michele, i can´t understand your language, but your LO are gorgeous... thanbks for sharing the freebies.... sorry about my English.... hugs. Mibraun