27. 2. 2008

Freebie - Ententiky pro romantiky

A máme tu další freebiečko, tentokrát není ani trošku kreslené :)

Nějaké to LO na inspiraci od mých milých kolegyněk z Babycafe :)




Pedimi

Julie

Gachal
Milky
Flo
Janeka



Vyčkávala jsem celý TÝDEN u rozkvétajícího ibišku a bránila ho útokům koček. Včera konečně rozkvetl, takže jsem zaútočila pro změnu já s foťákem a večer se na něho ještě vrhla s gumou a lasem :-)

Výsledek máte tady - jen koukám, že jsem tam zapomněla dát nějaký sponečky nebo patentky, nu což, příště :)



Ententiky pro romantiky - DOWNLOAD

11 komentářů:

Maria řekl(a)...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

Jasmin-Olya řekl(a)...

so beautiful kit!!! Thank you for sharing!

Dana řekl(a)...

THank you so much - the kit is amazing. I love the elements.

Tina řekl(a)...

Ďakujem za krásny kit, použila som v mojom novom LO (na mojom blogu) - kvietky sú nádherné :-)))

Eva řekl(a)...

Thank you so much for sharing!

.:eva:.

skupca řekl(a)...

:) jsem byla sosnout romantiku,potřebuju odreagování,dneska mi vyndavali nerv ze zubu,jsem chudááááááák...díky za tu nádheru :)

Jan řekl(a)...

Thank you.

mru řekl(a)...

I love your stuff, great freebie!!!

mru řekl(a)...

great freebies, thank you!!!

Peggie řekl(a)...

Thank you for this lovely kit.

tindra lite mera řekl(a)...

Thank you for the lovely kit!!