25. 2. 2008

Svatební

Dloouuuuuho jsem se rozmýšlela, jestli vytvořit něco z našich ne zrovna povedených svatebních fotek... ale nakonec, když už byl skener nažhavený, přihodila jsem je tam :)

Musím říct, že nakonec jsem se u toho báječně pobavila, je to veselý a hravý, prostě tak, jak to mám ráda. Ty romantický záležitosti mi zrovna moc nejdou.

Doodles jsou z větší části od Siti - z krásného kitu Létání, který bude od 1.3.  možno získat na Baby-cafe.cz v nové tématické soutěži. Pravidla se dozvíte večer 29.2. tamtéž :)

Kredit:
pozadí - Kaciia - Boards
rámeček - Lenčula - Spring
listy, bílé korálky - Aprilmouse PINK
Perličky - Aprilmouse GYPSY
srdíčka - Hawra - Fancy Valentine
font - Leaf1 by Dafont.com  
overlay, hmyzáčci, a zbylé doodles - Sita - Létání


1 komentářů:

Schaarka řekl(a)...

Super! Velmi hezky zpracované! Moc se mě to líbí :-)