20. 3. 2008

Frebie - TIME

No tak tohle jsem fakt neplánovala, ale jelikož jsem TOTÁLNĚ propadla fantastickým hrátkám s papíry, tak mi vznikly dvě dost divoká pozadí a bylo mi líto je nechat jen tak ležet.
Tak jsem něco málo (hehe) přidala a máte tu nový kit... a teď si dám pár dní relax (prostě jo!) a budu zase LOčkovat - teda doufám :)



TIME - DOWNLOAD

17 komentářů:

Maria řekl(a)...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

cjournet13 řekl(a)...

What a fantastic kit !!!
tahnks a lot for sharing !

mkikine řekl(a)...

Merci beaucoup pour ce magnifique kit.


http://www.au-soleil-de-kikine.com/

Mamounia řekl(a)...

Il est superbe, merci beaucoup!

Catherine řekl(a)...

Simply incredible. Thank you thank you thank you

nenaure řekl(a)...

lovely, thank you!

Sharon řekl(a)...

Beautiful! Thank you :)

verabear řekl(a)...

Thank you for this beauty :)

Trisha řekl(a)...

Thank you for this lovely kit.

Lori Crouch řekl(a)...

Thank you! Everything is so realistic in this kit. It's marvelous.

mru řekl(a)...

thank you one more time!!

Peggie řekl(a)...

This is beautiful. Thank you.

Kirsten řekl(a)...

Thank you so much!

Michele řekl(a)...

Thank you for sharing!!

BeachBaby řekl(a)...

Thank you.

grammadiane řekl(a)...

What a Beautiful Kit....Thank You

Beth řekl(a)...

thank you-beautiful kit