13. 3. 2008

Freebie - Spring on the meadow

Mám pro vás další freebie, dělala jsem ho na své poměry neskutečně dlouho (asi tak týden - ale jen vždycky po pár minutách, které jsem ukradla k večeru) a tím pádem mě už dneska tak strašně štve, že ho radši dám ke stažení a začnu zase dělat něco nezeleného a nebujícího :D

Předem upozornuju, že ta tráva je sice vypižlaná relativně dobře, ale na černé pozadí to fakt nedávejte, ořezávat to po stéblíčku se mi nechtělo, takže tam zůstaly drobné mapky... na světlém nebo členitém to vůbec nepoznáte :)

Vyjímečně jsem si zkusila udělat i vlastní dílko - jednokitovku :) a jsem z toho ještě celá rozJAŘená :)




Tady máme opět sbírečku vzorových obrázků od mých milých kolegyněk z diskuze na Baby-cafe:


Martiinkaaa
Andreya

Dvorajda

Katcha70
Gachal
Andynka - kredit zde
Veverka 71 - kredit zde
Janeka



A konečně už tu máte i ten jarní kit. Snad se bude líbit :)



Spring on the meadow - DOWNLOAD

22 komentářů:

Maria řekl(a)...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

MirkaK řekl(a)...

Je nádherný, vrelá vďaka!

Anonymní řekl(a)...

Thank-you for sharing. Very nice realistic elements.

skupca řekl(a)...

jsem tu taky na sosnutí,je to nádhera,za travičku zelenou máš můj hlubokosklon... :-) DÍÍÍÍÍÍKYYYY! btw našla jsem tě přes DigiFree.. ;-)

Mamounia řekl(a)...

Its lovely, thanks a lot!

Kasia řekl(a)...

Thank you:)It's lovely.

Anonymní řekl(a)...

Je to překrásný kit! :-) šikulka! http://zykovi.webgarden.cz/image/7358275 díky Pe

Anonymní řekl(a)...

Jééé, tak přesně tohle jsem hledala - náádhera. Moc děkuju. Rybushka

lara řekl(a)...

April, kitík je nádherný, len nejak zblbla linka. Viem, že máš toho veľa, bude sa to dať opraviť? Niekedy v blízkej budúcnosti? Ďakujem!!!!

APRILMOUSE řekl(a)...

Laro, díky za upozornění - koukám na to, ale dopoledne to ještě šlo.. doufám, že to je jen nějaký výpadek serveru, pokud se to do zítra nevschopí samo, holt to přeuploadnu. Achjo

Anonymní řekl(a)...

WOW - this kit is beautiful - thank you so much

Anonymní řekl(a)...

Vielen Dank für das schöne kit. Ich mag die natürlichen Elemente.
Liebe Grüße und frohe Ostern
wünscht apricitas

CraftFairy řekl(a)...

Very pretty layouts. Thank you for sharing your kits. Very beautiful!

Règ... řekl(a)...

Very beautiful ♥ Thanks a lot !!!

mru řekl(a)...

thank you - this is my favourite freebie!!!

Mara řekl(a)...

thank you so much, this is beautiful

Cat řekl(a)...

I love this kit! Thank you very much for sharing!

gigi řekl(a)...

Thank you very much. Lovely kit

Peggie řekl(a)...

I love this kit. Thank you.

Anonymní řekl(a)...

krása, jako vždy. Tohle jsem vytvořila http://www.mimibazar.cz/scrapbook.php?id=1079887
Díky moc

Oksi řekl(a)...

Thank you very much

Oksi řekl(a)...

I love this kit. Thank you.
http://oksi-71.blogspot.com/2009/03/blog-post_09.html