4. 4. 2008

IT baby

Teď jsem dva dny měla docela tvůrčí absťák, protože mi sem můj táta nastěhoval dva starší počítače k drobné přestavbě a mě to samozřejmě nedalo :)
Teda - odkládala jsem to na víkend, ale včera večer jsem jen tak zvědavě jeden z nich zapla... a ten hajzl po mně chtěl heslo! no a to mě teda nakrklo, tak jsem ho okamžitě celý smazala a už se to vezlo :D kolem půlnoci s oteklýma očima bylo první dílo zkázy dokonáno, ale na nic jinýho jsem nešmátla.



Tři počítače u nás - no to byl ráj pro kluky! Vlastně to byl jeden komp na osobu (na Míšu zatím inteligenčně stačí i lepší foťák :D ). Jířa využil možnosti zašít se u svého písečku a hodinu před spaním na chodbě pařil nějakou velmi náročnou hru :)



A u Míši bylo nadšení nemenší - ten si užil instalaci druhého počítače dneska přes den. Ale už mám HOTOVO a konečně jsem ukojila svůj hlad - a udělala aspoň tohle malý počítačový LOčko :)


kredit:
rámečky - Aprilmouse - Breezy
vše ostatní - Miss Vivi - kit Denim




*******
Last two days I spent by reparing two old computers from my Dad. Really - I wanted to do it over this weekend, but I was inquisitive and start one PC .... and that PC wanted a password from me!! It made me angry and a had to be avenged... Format C: was that password, I wrote :-)

Three PCs in our flat - that is a paradise for my boys. Every person has his own... except little Mickie, but for him better digital photocamera is enough :) Older son played in dark corner some very exacting game (photo ...)

Mickie was happy to help me with installation of second comp this morning. And in this time I have to wreak my abstinence syndrome and make little Layout with my IT Baby Mickie :)

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Just discovering your blog, fabulous and thank you for all the wonderful freebies!

Dadouch řekl(a)...

Ločko je naprosto božíííííííííí

Connie řekl(a)...

What a darling layout! Very fun & original!