5. 4. 2008

Jířa a Krtinka

Ráno mě kluci vyhnali z postele už v 6 hodin, takže jsem měla tři hodiny času, než se nám vzbudil tatínek, kterýžto mě vystřídal a já mohla jít dospat :) Tak jsem spíchla tohle rychloLočko.
Potkanky jsou Jířovy velké kamarádky, věčně je tu tahá a hraje si s nima na schovávanou a tak - tak jsem je zvěčnila. Černý čumáček patří moc milé potkance Krtince - je to černá dumbo potkanka s PP :)

***************

This morning I was forced to waking up at 6 p. m. by boys - so I had about three hours for making very simply LO (before my husband will wake up too and I will be able to go sleep again :)
Rats are very friendly with all of us, and Jira often plays with them - so a made this photo. Black nose belongs to rat named Mole - she is black dumbo rat with pedigrees :)

credit:
paper, overlay - Corina Octobergiveaway
frame, elastic band - Lazy Kitty - Think spring
butterflies - NBK - Leaf - Butterflies
stitching - Natali stitching



2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Týýýýýjo, to je parádní fotečka :o)) A Jířa vypadá moc šťastně...

katcha řekl(a)...

Krásný,zbožnuju věci a papíry od Coriny,sama je hodně používám,ale to zvířátko za tričkem,rozhodně bych neměla tak miloučkej výraz,jako Jířa....