26. 7. 2008

Just chummy - vol. II

Připravily jsme pro vás druhý kit do obchodu. Fanynky jistě poznávají náš původní oblíbený kit Just chummy - ovšem nemějte strach, že je stejný! Za prvé - všechny elementy prošly výrazným vytuněním :) jsou dočištěné, dobarvované, prostě nej! (ukázka změny kytičky z původního freebie na nový kit)




Dále je přidán celý bonusový balíček (obsahující 4 zcela nové papíry a 7 krásných elementů, vč. listů s plastickým stínem!) a do samotného kitu jsem přidala ještě 4 originální papíry.

Pro pobavení přikládám ještě kus pracovního postupu - zatímco jsem skenovala větev, potřebovala jsem si odskočit ven pro další list a upozornila Jířu, sledujícího pohádku, že se NESMÍ přiblížit ke skeneru. Když jsem se vrátila, Jířa seděl stále u pohádky a zaujatě sledoval... a na monitoru na mě koukalo tohle:



Na můj dotaz, jestli opravdu nechodil ke skeneru, tak prý fakt ne....
*****

We have prepared the second part of our kit to shop for you. Our Fans certainly knows our original kit Just chummy - but don´t worry! - it isn´t the same!!!

At first - all elements are really cleared, better coloured - perfect in all the way!!! (for example flower from the old freebie and from the new kit). We added whole bonus pack (including 4 new papers, 7 beautiful elements. leaves with plastic shadows) and we added 4 creative papers to the kit.

I enclose a part of „working procedure“ for a smile - while I was working with scanner, I had to go out for another branch. Jířa was watching a fairytale and I forbad to touch the scanner to him. When I had returned, he was still sitting and watching TV… I asked him If he didn´t touch the scanner… I really didn´t, Mommy...

********

Just chummy (vol. II)





In shop - Kup si zde - Just chummy

*****
Beautifull LO´s by our excellent CT team:

by Adela1982
by Gabinkaa
by Gachal
by Gachal
by Pedimi
by Rizulka
by Viky
by Viky

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:))) příhoda s naskenovaným "duchem" nemá chybu.

Hodně štěstí v další práci.
Díky, Evásek

Anonymní řekl(a)...

hihi, tak takhle jsem se dlooouho nepobavila. Hlavní je zatloukat a zatloukat.... :-D, Iriweb