16. 12. 2008

Win our new kit!

Tak máme tu rozuzlení - je to KŮŇ :) ten vozí krásné prince a táhne Popelčin kočár z dýně :)

Vítězkami jsou: Palvinka, Klapinka a Werinka - gratulujeme!!

*****

It is a horse :) every prince need his horse and only white horses are by Cinderella´s pumpkin carriage.

Winners are: Palvinka, Klapinka and Werinka - congrats!

*****

Vánoce jsou už za dveřmi a s nimi kromě Ježíška přichází i spousta pohádek. My jsme se jednou pohádkou inspirovaly při tvorbě nového kitu, který bude k prodeji čtvrtka večer - a abyste si ukrátily čekání a zvědavost, tak pro vás máme malou předvánoční soutěž :)

V našem kitu původně mělo být jedno zvíře, které najdeme ve spoustě různých pohádek (a nejen tam). Nakonec jsme se rozhodly, že ho tam nedáme :) ale pro vás je to příležitost.

Tipněte si, které to bylo zvíře - a jakmile zveřejníme náš nový kit, tak z tipujících vylosujem tři výherkyně, které se z nového kitu budou moct těšit :)

Svoje tipy pište do komentů tohodle příspěvku a nezapomeňte na kontakt!

Hodně štěstí :)

*******

Christmas time is coming and besides Santa Claus it brings many fairy-tales. One of well-known fairy-tale was inspiration for our new kit (it will be to sell on this Thursday)

Here is a challenge for you:

There is an animal, we wanted to add to our new kit - but finally we didn´t. Guess this animal - it is in many of fairy-tales :)

In the moment, kit will be out in shop, 3 well guessed will become our new kit!

Leave your animal in comment and don´t forgive e-mail to you!

66 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...že by to byl medvěd??? :o))

Anonymní řekl(a)...

Tak si říkám , že DRAK? Pezy :-)
petulka.z21@seznam.cz

martinka řekl(a)...

Já tipuju Dráčka! :-)

Sonrisa řekl(a)...

DRAK? Dráček mráček apod.?

Anonymní řekl(a)...

Já bych řekla že by to mohl být sob.
Šárka (Saaara z BC)

Jk2x aka Jana řekl(a)...

Ahoj, tipuju dráčka.
Díky.
J.

Renatap řekl(a)...

A co takhle jelen? :o)

Dadouch řekl(a)...

Tak já bych zkusila koně ;o)

Anonymní řekl(a)...

....tak mě napadnul páv :-)) Bukos
pavlajunkova30@seznam.cz

Dadouch řekl(a)...

Jééé zapomněla jsem napsat kontakt
tomas.kopacek@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

ahojky april a hanko,
tak drak tu je milionkrát, tak já si tipnu jednorožce, ten tu ještě néjni :) iva
ivule@venca1.net

Werinka řekl(a)...

tak já tipujuuuu koně :)

Hengy řekl(a)...

ze by to byl......KŮŇ????

Dawn řekl(a)...

Hello,

I would like to guess the animal as a Dragon?

Thank You!!
DawnzCreationz@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

ahojky....APRIL A HANULIENKO....MUJ NÁZOR JE KUN..BĚLOUŠ...nikitajana@seznam.cz..ahojky....

Dazou řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Ja tipuju soba, ten je dost vanocni ;)))

blanulak@seznam.cz

Dazou řekl(a)...

tipuju vlka, ten tu jeste neni

Anonymní řekl(a)...

ahoj zkusím holoubka( možná kůň, ale ten tu už je)
krista-kacir

Anonymní řekl(a)...

Jako první mě napadl drak....takže pro něj hlasuji, ale koukám, že už je tu nějak předrakováno :-(( Majda
majdiceh@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

První mě napadl kůň a pak hrdlička, ale asi betete jen jeden tip, takže kůň. lenka_hl@seznam.cz

bryanna řekl(a)...

já myslím ,že je to osel?
bryanna@seznam.cz

Wolfi řekl(a)...

Ahoj,
no já by jsem si tipla soba :))

Anonymní řekl(a)...

Já to tipuju taky na DRAČKA, i když je tady předrakováno, ale ten se v pohádkách vyskytuje nejčastěji. Tadeasek
KudrnovaVera@seznam.cz

Verkak řekl(a)...

Ahojky Holky, tak mě první napadl sob a pak další zvířena :-) .

biaavila@yahoo.com.br řekl(a)...

I think it could be a wolf, because it is always the villain who eats someone in thr fairy tales!!!

Jenna {Sweeet} řekl(a)...

Unicorn?

my e-mail: sweetazshooga@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Tak nevím,že by sojka práskačka??? ta byla v Krakonošových pohádkách opravdu všude,chudák Trautenberk ;-))
vocho.marie@email.cz

Anonymní řekl(a)...

..já bych řekla že dráček. Handulka99@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Me napadl jako prvni pes... :o)
stepanka.tynka@seznam.cz

hliska řekl(a)...

nebude to náhodou kůň?

Anonymní řekl(a)...

Já myslím, že je to vlk.
jana2453@atlas.cz

Anonymní řekl(a)...

že by ovečka? :)))

Zdravím, Evásek
new.eva@seznam.cz

Lucia F. řekl(a)...

hmmm.... prvé zvieratko, čo nás napadlo je sob.... paa rodinkafrankova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Ahojky! Tipuju draka-ten je v hodně pohádkách:-) Jana
jankacz@seznam.cz

XenaKM řekl(a)...

Ahoj April a Hanka!
Ja tipujem tiež Rudolpha, čiže sob!

adkava řekl(a)...

Ja tipujem tiez dracika :)

*Zuska* řekl(a)...

Ahojte holky, a ja tipujem čuníka, prasátko..ja chci videt zlate prasaatko :)). Vdaka za prilezitost ;)

julova237@gmail.com

adkava řekl(a)...

jeee, este e-mail ...
adkava@azet.sk

Erika T. řekl(a)...

sova :)

153erika na BC

dik za prilezitost

Palvinka řekl(a)...

prvé čo ma napadlo: koník pejko :-)

Jan řekl(a)...

A reindeer. :)

zuzzka.p řekl(a)...

Ja si myslím, že to bude sob zuzzka.p@gmail.com

Dvorajda řekl(a)...

já bych řekla - že by to mohl být drak ....

Anonymní řekl(a)...

...tak já myslím kůň,ten je snad ve všech pohádkách... terinka4444@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Podla mna je to "Kôň" loebo kazdy princ prisiel na krasnom tatosovy pre svoju princeznu.

pekne vianoce

klapinka@azet.sk

hana033 řekl(a)...

a žeby psík? Keď nie je len v rozprávkach?
Krásny dník prajem
hana033@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,že bych si tipla medvídka?
Romanka34@seznam.cz

Milky řekl(a)...

Ahoj, přemýšlím, co se tady ještě neobjevilo, tak zkusím rybu.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tipuji soba :o)
a děkuji za příležitost Andrea
agrich@centrum.cz

Zdennka řekl(a)...

První mě napadl drak.
jspor@sporknet.cz

salajka řekl(a)...

zdravím, tipuji sovu.........
rontopal@seznam.cz

jane-karta řekl(a)...

Ahojte, čítam, je tu komplet zverinec. No soba som vylúčila ako prvého. Medvedík ma napadol tiež. Ale ja dám tip myške. kartikova1@gmail.com

Gabiks řekl(a)...

Ahoj :). Tak já typuju teda toho soba. A chraň tě noha sobova, jestli to tak není :DD

Anonymní řekl(a)...

Myslím,že v žádné pohádce nechybí kůň... tipuji koně
henulka@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Zkusím koníka-annabalicz@seznam.cz

katcha řekl(a)...

ahoj!...co takhle koník !

Anonymní řekl(a)...

I think it could be Rudolf the reindeer , is christmas time...

Happy Holidays for all :)

damamimosa@yahoo.es

Duhovka řekl(a)...

první mě napadl vlk, ale ten v mnoha pohádkách nebyl, tak mne napadl ještě kůň, no a ještě by to mohl být holoubek :)

JanaO řekl(a)...

ja typujem tiez draka
jana.ovsenakova@gmail.com

Hasmandka řekl(a)...

Já budu servilní a tipuju kočku. :)

Has

Anonymní řekl(a)...

Můj tip je kůň.
h.burianova@email.cz

Vany® Qualtieri řekl(a)...

I love your designs!!!
Tks 4 the chance..
kss

Anonymní řekl(a)...

I'm guessing wolf or bear. thanks for all your freebies!

MGMum/jinxieboy@cogeco.ca

Anonymní řekl(a)...

Ahojky tipuju koně, a jsem zvědavá co to dooprady bude... díky petra02@centrum.cz Petra

Jity řekl(a)...

První co mě napadlo byl DRAK? Tak snad to vyjde :o).